Thanks For Viewing My Blog =)

Thursday, March 18, 2010

Kejadian yang dah lama tak berlaku

Apa dia tu?? benda yang dah lama aku tak alami..ingat dah pupus..rupanya ada lagi.. hehe.. lama aku tak kena tag..

drpd Cicik:

1. Adakah anda rasa HOT???

tidak buat masa ini kerana sekarang sedang berada di CC yang dilengkapi penghawa dingin.. selepas ni mungkin cuz cuaca sedang panas sekali.. kalau HOT yg satu lagi tu mmg takk la..

2. Upload wallpaper p/c / laptop yg anda guna sekrang!

papetahkatCCnipakaisample wallpaper jek!

3.cerita pasal gambar

gambar gunung ngn langit biru. itu saje!faham?

4.Bila kali terakhir anda makan pizza?

hm.. rasenya masa awal sem. makan dengan family Incik Apex..


5.Lagu terakhir anda dengar

optown girl- Westlife (jgn salahkan sy..CC ni lg yg patut dipersalahkan)


6.Ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni

dgr lagu n FB


7.Selain nama sendiri,anda dipanggil nama ape?

kakngah, kak ya, baby, syg(ni sorang je)


8.Tag lg 8 org.
1) Putri
2) Mer med
3) Kak Syima
4) Marya
5) Mun-e
6) Hanim
7) Mak
8) Along


9.siapakah org no 1 kpd anda?

Antara pioneer follower blog i yg lame gak kenal tapi xpnah jumpe..kan??

10. katakan sesuatu mengenai org no5

Seorang blogger yang baru bertunang n dia sayang tunang die..sape tak kn??

11. no3 ade hubungan ngn sape?

dengan abg syazwan..bakal tunang dan insyallah bakal suami..amin!

12. bagaimana pula dgn no 4?

hmm..kawan baik aku time kat taman keramat.. selalu back up aku n tolong belikan makanan.

13. pesanan kepada org no 6

Hanem, bakpo payoh nk jupo ney? miss hanging out with u!

14. adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?

ye!! dua2 family aku

15. berikan 5 fakta yg anda taw tentang org yg mengetag anda
Cicik

i) Seorang yang meminati bidang tarian seperti aku jgk
ii) lebih aktif dgn on9 bisnes nye drpd aku wpun aku manager merangkap sleeping partner
iii) tak pernah basuh Kelly ngn tangan sendiri
iv) suka combinasi makanan yang pelik2
v) mati akal kalau xleh online

16. persamaan antara KAMBING dan LEMBU

berkaki empat, mamalia and dagingnya dua2 aku xmakan!

17. Perasaan anda wat tag ni.

rasa cam nak kentot.tahan2.haha!

18. Adakah anda tau si razman itu sengal.
sapekah razman???huhu

19. GAY or LESS?
apekah less plak??kurang ape?igt aku gile bisnes sgt ke smpi lesbo pun nk kene ckp LESS instead of LES?heheh:P

NAPE TAG NI XTNY SAL NO 2?

2 comments:

Syima Syaz said...

hehe..tengkiu..nanti kita buat k..=)

Marya Hana said...

harreeemmm. aku beli makanan sebab kaw beli lambat bebeno..
dah 2 sore bapak halusss!! muahahhaha..


yolaaa. nanti aku langsaikan tag kaw ni.. den busy haaa..

Blog Widget by LinkWithin