Thanks For Viewing My Blog =)

Saturday, July 13, 2013

Aku pantang dicabar!


tengah time Final Exam ni masa untuk keluar berjalan-jalan sangatlah limited dan berharga. lagi-lagi kalau sekadar nak shopping tapi tak tahu nak beli ape. mahu berjam-jam gak la masa yang akan burn camtu je.

bagi saya, time-time macam ni memang semua benda kena express. 

lagi-lagi bab shopping.. hehe.. study study jugak.. shopping mak tetap maintain.
tapi just lebih express dari yang biasa.

dulu masuk kedai tu kadang-kadang sampai berjam duk dalam tu. menelek satu-satu barang, baca labels and buat perbandingan.

tapi now semua dah kat hujung jari. Dengan adanye butik-butik online ni. senang sikit mak nak menyoping(shopping). browse, scroll, click dan tunggu je.

tapi kalau nak pilih butik online untuk shopping pon kena pandai gak pilih.

Ni nak share ni. yang terbaru Elia suke shopping kat butik maya "HiShop".

sebab ape? sebab HiShop cabar saya untuk mencabar mereka! haa.. aku ni pantang dicabar.

ada ke patut dia cabar saya untuk challenge Hishop punya 4 janji-janji manis a.k.a the Hishop's FOUR PROMISES???

Saya pon apa lagi.. sahut la cabaran untuk cabar their 4 promises/claims tu. jom tengok keputusannye!


HiShop Claim #1 : Delivery dalam masa 7 hari

Result : Saya purchase my items on 24th June n i got it like in 2 days only! so claim #1 check!


HiShop Claim #2 : 100% secure payment

Result : Alhamdulillah so far secure. so, check!


HiShop Claim #3 : variety of beauty products

Result : memang banyak pun pilihan sampai jadi rambang mata taktau mana nak beli. dari beauty products, skin care, makeup, hair care and more!

HiShop Claim #4 : Selection of awesome deals

Result : memang banyak deals yang bertukar-tukar. sales up to 60%



these are the things that i bought from HiShop. skin brightening ampoule and hair sebum. siap bagi 2 free gift lagi. kita siap boleh pilih nak free gift ape.

now, ape lagi.. jom sahut cabaran and why I dare you guys to challenge their 4 Promises! nanti korang boleh bagi your comment or review about their services dekat report cards(macam dalam gambar saya tu). kalau anda tak berpuas hati dengan service mereka, they also promise to send you a full sized product - absolutely FREE!



*PROMOSI EKSKLUSIF UTK PEMBACA! HiShop akan memberikan baucer tunai bernilai RM20 untuk sebarang pembelian melebihi RM99(termasuk brg dgn harga promosi!). Baucer ini hanya sah sehingga 15 July 2013. exclusive voucher code : JEJARI20

jangan lupa subscribe Hishop's newsletter untuk more special offers!

dan jangan lupa "LIKE" FB fanpage Hishop 

No comments:

Blog Widget by LinkWithin