Thanks For Viewing My Blog =)

Wednesday, March 3, 2010

Buat bubur asyura beramai-ramai

Entry ni dari awal sem lagi patot dipost tapi almaklum la.. kesibukan melanda..

Awal sem haritu ada upacara kacau bubur asyura and ada pertandingan antara kolej..

Disebabkan aku ni tak pernah pon terlibatnya aktiviti camni aku n para roomate pon volunteer jadi ajk untuk kacau bubur ni... setiap kolej diorang akan hantar 30 orang ajk untuk kacau secara bergilir2..



::Ni khemah kitorang - Kolej Dato' Onn yang ke"oren-an" haritu::


Tak pasal2 aku terpaksa pinjam baju oren YanaMic sebab semua warga kolej DO wajib pakai bj oren ngan tudung puteh. Masa hari tu kitorang tgk budak DO 4 je yang semangat pakai baju oren2 ni.. yang lain ada baju tema tp xramai yang pakai.. so xnampak seragam pon.






Haa... bertungkus lumus akak2 ni kacau bubur ni.. aku pon sempat kacau gak.. ada la dalam berapa minit je.. sebab tetiba ada orang cuit aku nak kacau.. aku bagi je la.. janji aku kacau gak kan..





tapi pelik la bubur die.. cam warna lumpur.. sorry to say,tak menyelerakan.. memang camni ke warna die?




Ni bila bubur tu dah disiapkan.. hias ngn telur warna warni.. ni untuk dapat point lebih la ni.. huhu..




::hias cantek2 masukkan dlm tembikar yg siap diukir utk tnjuk kat juri::




::Panas gile time ni so kitorang berteduh kat bawah khemah::





Akhirnya kolej kami - DO merangkul tempat PERTAMA dan JOHAN KESELURUHAN..

Tak rugi pakai baju oren ni.. huhu!!




:: the GOSSIP GROUP Girls! ::

No comments:

Blog Widget by LinkWithin