Thanks For Viewing My Blog =)

Saturday, February 6, 2016

Bean Bag Merah Murah


Assalamualaikum.

Tak tahu kenapa lately ni Elia jadi suka dengan warna merah. 
Especially untuk home deco. sampaikan satu rumah punya tema dari all white jadi white, red and black.

then since merah ni kena pula dengan tema Chinese New Year, 
I nak buat entri pasal current red thing I bought

haritu Elia ada beli this one nice Bean Bag dari Lazada. 
nak bagi good review ikhlas dari hati sebab rasa puas hati dengan pembelian kali ni



Ni Elia beli bean bag ni dari Easy Bean Bag
Harga asal dari RM 242 jatuh RM 85 je masa time saya beli tu. murah! warna dia cantik



  

product ni saya beli online, dapat pun cepat. tak sampai seminggu sampai. 
kualiti above my expectation.


comel kan? best bean bag ni.. cuma yg kurangnya isi dia lah. 
kalau ade isi dia lebih sikit lagi empuk kot..


overall memang best dan berpatutan la bean bag ni

2 comments:

Mrs Pip said...

eh eh, sama la kita beli bean bag dari lazada ... saya ni pembeli tetap lazada ... tapi saya beli untuk hadiahkan bestfriend saya sempena housewarming rumah baru dia ... so, saya tak la dapat merasa sama ada bean bag tu ok ke tak ... tapi my friend yang received bean bag tu, dia pun cakap bean bag tu very the best sehingga thumbs up semua jari jemari ... harga pun murah time beli ...

Elia Si Jejariruncing said...

Hahah.. Samalah! Saya pn pembeli tegar lazada *lambai-lambai

Blog Widget by LinkWithin