Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Wednesday, March 25, 2015

Produk ciplak jenama sabun terkenal yang LOL


Baru baru ni elia ade pergi kat satu kedai serbaneka ni. banyak barang dijual dengan harga yang murah. Sekali terperasankan satu benda ni..

Sekali pandang memang takkan perasan...

sebab dia punya design, font n colour sama macam satu produk sabun yang agak femes kat Malaysia ni... tapi bila tengok betul betull....





KAHKAHAKAHAKAHHH... memang tak boleh blah. Daiyo tuuu... ayoyoyyoo kadawalleyyy



bukan satu jenis je, siap macam macam flavours lagi.,, hehehe...

Made my day ;)





Ada yang penah perasan ataupon ada tak yang dah beli pon sabun ni? ok tak?


3 comments:

Ezna said...

Produk China ke? Kalau China memang depa suka copy cat...

Nurul Ain Rashid said...

hahaha..LOL..made my day yg suram ni.. :p

http://nurulainbintirashid.blogspot.com/

Saufa Sakinah@ hAda said...

ade jer...haha kat kedai rm2 melambak

Blog Widget by LinkWithin