Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Tuesday, April 17, 2012

Wordless Wednesday - Iklan yang erkkkk..?!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

37 Surat Layang:

Shu Shinju said...

x suka gak iklan ni...

Eyesha Zaidin said...

iklan dia macam apa ntah...haritu tengok iklan ni dalam paper..Dalam fikiran saya...??....

pena rozie said...

geli la....

mama maman aka yana said...

gelenyai.. tak suka..

Cik Anis said...

huhuhuhu

Fai Shaklee said...

eee.... geli betul la...

Cik Nur said...

18SG..!
xsesuai..kalau budak2 tengok malu laa...

stichares said...

mcm iklan yg tak kena dgn budaya m'sia.. :(

Qhaifa Nur said...

kalau suami makcik tu tak pa...

Syiellz Yumie Zull said...

apakah jenis iklan camni !!!!
yerkksss....
tolonglah wat iklan yang komersil skit. tak sesuai hahahaha

nurkaloi said...

uwwwww

Farhana Ahmad said...

eee..geli gle iklan ni.

aza shafiza said...

wth punye iklan.klo atuk sy la,malu weh....cmni pon bley lps msok paper.

Angah said...

gila n geli punya iklan...
adoii mcm2 skranga ni kann

TQH. said...

mmg tak boleh blah iklan ni. =.=

Ayyman Rahim said...

PERVERT GILA -_-

Nieyya Tullah said...

iklan yg mcm mengalakan lelaki kawin lagi...aduiii

eila said...

btl2..meluat tengok sengal punya iklan!!!

Nyamuk Terbang said...

budaya luar r nie

Lady N said...

eh,macam ni pun ada?
haha,first time tgk iklan ni.
apa kejadah ni?
:p

wanda arry said...

yeks..geli betui...memalukan warga tua

NaNa said...

ADA JUGAK KE CAMNI?? ayooo geli denn huhuhu

siputlaju said...

ayooo... erkk.. patut dah tua-tua toksah la nak pikir ke arah tu lagi.. (ke aku yg convetional sgt) tp agak-agak la kan bile buat iklan. malu kat anak-anak la skit iklan cenggini..ayooo..

http://siputlaju-mamachinta.blogspot.com/

*selalu jadi silent reader jer*

a'maquhumfikran said...

rasa teruk juga iklan ni...
memang nampak sangat..tak payah bersuluh la apa maksud iklan ni..malah menambah ironinya..iklan ni guna warga emas..
nampak jijik sebenarnya,pada saya..

Nurul Daniel said...

eeee..goli den

ustajah ana said...

makin lama makin.....???eeerrkk!

ennie ramlan said...

huhuhu..
sgt geli dan segan.....
maluuu..kot...

Brothers Sam said...

eeeeiiii teruknya nya jika melibatkan orang2 lama dlm iklan macam ni ... sangat buruk sekali ... mcm2 iklan skrg nk menarik minat orang ramai . :(

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

ingatkan aunty sorang aje yg menyampah dgn iklan ni rupanya ramai jugak ye hehe

arkuchik_solehah said...

haii kak elia.. first time comment sini. selalu nya jadi pembaca setia ja.. hehe promote launching arkuchik's Shop.. come-come visit me..
bbyee kak elia.
http://arkuchik.blogspot.com/2012/04/launching-of-arkuchiks-shop.html

ain dzaya said...

EEWWW...plezzlaaa...iklan cenggini..

"Jadi draftsman cita cita sejak azali.".

ummi anum said...

Ntah apa2 ntah..
geli betul..

cinta03 said...

buruk bebenor...
org dah tua ingat ke amal jariah..
nie sibuk pasal kuat2 nie..
eeeee....geli aku!!!

Eza Boom Boom said...

erk,iklan ni pelik... huhuk.

Nur Raihana Abd Rahim said...

ada lg satu iklan yg membesarkan breast tu.gmbr selepas mmg breast dia besar,amik gambar mendada pulak tu dgn baju ketat,pakai tudung..lps tu bangga pulak komen yg dia bangga sbb suami puji dan menjadi tatapan mata lelaki lain..subhanallah...aset tu untuk dilindungi bukan didedah dan bangga pulak bila lelaki pandang saiz yg besar tu.

AlyzaFisol said...

ntah pape je iklan ni...

Elia Si Jejariruncing said...

tau xpe.. memang mengganggu emosi betul.. very the gelimattt!!

Blog Widget by LinkWithin