Thanks For Viewing My Blog =)

Monday, May 20, 2013

Peluang blogger ke Old Trafford


Kepada peminat-peminat bola sepak di luar sana, sila baca entri ni!

Tahun lepas Elia ada blog about program realiti bola sepak, Mancari Ramli ni kan?. Tahun ni Mencari Ramli dah masuk musim KEDUA!


Kalau dah masuk musim kedua tu pastinya ia menjanjikan sesuatu yang jauh lebih menarik dan terbaik berbanding yang sebelum ni kan? yess.. betul.. untuk musim kedua ni anda, ye ANDA yang tengah baca entri ni sambil terkebil-kebil tu. tak. saya tak tipu.. anda berpeluang untuk melawat ke Stadium Old Trafford!!!



waaa... dapat gi Stadium Old Trafford tuu.. penaja utama rancangan ni iaitu Telekom Malaysia(TM) telah bermurah hati menyediakan hadiah berupa bukan sahaja anda dapat visit the legendary Old Trafford Stadium, tapi anda juga dapat melihat perlawanan Manchester United secara langsung di depan mata!

Kepada salah satu blogger bertuah di luar sana, sempena kempen Mencari Ramli 2 ni anda berpeluang memenangi all-expenses paid trip ke Old Trafford, UK untuk 2 orang untuk melihat sendiri pasukan Manchester United beraksi secara LIVE!


selain dari hadiah utama yang kat atas ni, akan ada 3 hadiah misteri bag yang bernilai RM350 untuk dimenangi.

mesti korang semua dah tak senang duduk, dah berangan nak pakai baju ape kat Stadium Old Trafford tu nanti kan? hehe.. sabar.. korang kena join blogging contest ni dulu. 

Camne cara nye? senang je:

 Anda perlu 2 blog post yang mengikut syarat. 
klik here  untuk download MR2 kit


BLOG POST 1 : Kongsikan dengan pembaca tentang program Mencari Ramli 2 ni, highlightkan tentang sesi ujibakat yang masih berlangsung dan tentang TV Program Mencari Ramli 2 itu sendiri. Di samping itu juga, beritahu kami, mengikut firasat anda orang macam mana agaknya yang akan dapat gelaran “Ramli – the most talented player” ni. adakah dia seorang yang tinggi kah, rendah kah, kecilkah tubuhnya atau seorang yang berbadan sasa. auuumm.. ;p



BLOG POST 2: Saksikan dan kongsikan pendapat peribadi anda tentang program realiti bola Mencar Ramli 2 yang keudara di TV3 dan galakkan pembaca anda untuk VOTE pemain kegemaran mereka sepanjang program ini berlangsung dengan menyediakan the voting mechanics. selitkan sekali, siapakah yang anda rasa layak atau akan memenangi gelaran Ramli untuk musim yang terbaru ni dan kenapa?

kepada yang berminat, sila ke SINI untuk mengetahui lebih lanjut dan menghantar butir peribadi anda. Tarikh  tutup untuk submit entri korang adalah pada 12.00pm, 15 Jun 2013 (Sabtu).

cepat, jangan lepaskan peluang menjadikan impian anda kenyataan!

7 comments:

Siti Hajar Masri said...

wah..macam best je..

Unknown said...

My first thank you for the article photos on this site.
my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
hopefully can inspire many people. success always

Unknown said...

elia, jemputlah dtg blog ida :)

Anonymous said...

Comel! Comel! Cute!

Anonymous said...

Comel! Comel! Cute!

Anonymous said...

Comel! Comel! Cute!

Anonymous said...

Comel! Comel! Cute!

Blog Widget by LinkWithin