Thanks For Viewing My Blog =)

Saturday, September 17, 2011

Borong tudung secara online dengan Zaharah

Nak berniaga tudung secara online?


Website www.zaharah.com yang terkenal membawa banyak jenis tudung dan shawl pelbagai jenis yang hot dan berkualiti. Tudung tudung mereka berkualiti boutique dengan harga berpatutan. Mereka juga ada jual tudung biasa yang murah murah.


Kalau cari tudung berkualiti, ni lah websitenya. Ada juga di antara tudung yang nampak sama macam yang di pasaran, tetapi bila sentuh kain tudung Zaharah.com barulah tahu bezanya, kalau pakai, bakal jatuh cinta. Selesa dan kemas, tak panas macam tudung tudung murah di pasaran yang nipis dan cepat berlobang.

Jom ramai ramai tengok video mereka dari Safiyya TV9, yang disiarkan baru saja seminggu sebelum raya lalu.


Mereka bukan saja menjual tudung dan shawl secara borong tetapi juga menjual secara runcit. Jangan lupa like page mereka di facebook www.facebook.com/wholesalehijabs, kerana ada banyak tudung dan shawl baru yang bakal di keluarkan, yang tiada dalam pasaran! Sungguh exotic!

Tak rugi kalau jadi member kerana mereka update tudung setiap minggu dan banyak tudung tudung baru yang latest akan di pamerkan di website mereka, kalau nak jadi member, senang saja click Register atau link ini http://zaharah.com/index.php?main_page=login


Untuk lihat tudung yang latest latest, click Latest di website atau link inihttp://zaharah.com/products_new.html
Jangan lupa register atau like page mereka kerana next update insyallah hari Isnin ni dan banyak tudung dan selendang exotic, pashmina satin dan macam macam lagi!

Dengan lebih 300 jenis tudung, rambang mata lah nampaknya kita semua!
Lihat saja contoh contoh nya....
slide1[1]







Jangan lupa nama website www.zaharah.com

Penghantaran cepat dan selamat, sedunia. Pembelian juga boleh di buat melalui pengedar pengedar Zaharah.com di merata Malaysia, Brunei, Indonesia, USA, Canada, UK, Thailand dan Singapore.

Cara order, melalui online shopping cart (paling senang), email atau sms. Semua order luar negara perlu di buat melalui shopping cart sahaja.
Pelanggan Zaharah.com termasuk dari golongan selebriti dan kerabat diraja Kedah, kerana keunggulan selendang yang Zaharah.com tawarkan.


Jadilah sebahagian dari pelanggan atau member Zaharah.com supaya sentiasa dapat update, kerana project project terbaru yang bakal Zaharah.com lancarkan memang teramat best! Teruja rasanya!
Selamat berbelanja dan berniaga!


*if you are interested to advertise your business blog or website... kindly email my sis (Erin) at aaron_axquack@yahoo.com for more info

6 comments:

D'ya Marshmello said...

seriously lawa gile tudung tu..rasa nak borong je sume.heheh

Jom baca! : Jom Shopping Shawl Secara Online

Atiqah Wadiah said...

tudung chantekk..kena serangggg nih :)

Atiqah Wadiah said...

tudung chantekk..kena serangggg nih :)

Aida Azryn said...

wow! lawo shawl! <3.<3

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

wow...

Shasha Mohamed said...

Wah! Nice tudung ;)

Blog Widget by LinkWithin