Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, May 10, 2009

Aku Mabuk Ok!



Hari ni Sabtu yang membosankan. Pagi2 JimmyH dah call tanya sama ada aku nak ikut ke taknak dia g Seremban hantar Marketboy balik hostel.Setelah sekian lama si Marketboy ni dok umah melengkor ke bak kate orang perak akhirnya akan dihantar pulang ke sekolahnya di Sek Men Teknik Kuala Kelawang.

Mula2 rasa malas nak pergi tapi memikirkan kebosanan yang bakal ditempuh jika duduk je dirumah akhirnya aku decided to go.

Baru ku tahu betapa ulunya hostel adik aku ni. kena merempuh bukit bukau yang bersimpang siuh. maka, konklusinya aku jadi mabuk. bukan mabuk todi atau air kencing setan tu. mabuk kete. kepala rasa berat dan pening satu macam. dari syok online dalam kete terus aku off Lappy then tersandar berserah pada nasib yang menimpa.


Amacam, simpati tak?hehe



Dalam keadaan sedar tak sedar aku terpanggil untuk mengambil gambar ni.
Ada kereta berhias kat sini.. kenapa tah??
Baru aku ingat... Wesak day!!


Laju gile menatang yang penuh ngan berhala tu~!



Akhirnya sampai juga la ke Teknik si Marketboy ni..
Leh tahan gak tempat dia
Banyak anak ikan.. hehe.. budak kot..
ceh, macam aku besar sangat



Lepas hantar Marketboy balik kami kembali ke Seremban 2.. JimmyH nak round2 area umah yang kitorg beli tu. haritu tak sempat round. so far our house dah lebih krg 80% siap la.



Disebabkan hari dah nak gelap kami pun berangkat pulang.
Yang menariknya aku berjaya rakam awan yang menyerupai bentuk kapal terbang.

nampak tak?


Kasi Zoom sikit

1 comment:

syaidatul huzaliza said...

smt k.klawang...wahhhh,my old scho0l..batch 2005-2006..awesome school maa...pg2 nk g klas cam da maghrib pla,gelap je cuacenye..sjuk???of cz r klh gnting or cmeron ok...sgt2 rndu sme itu skola lorh!!!

Blog Widget by LinkWithin