Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Friday, May 15, 2009

This will make u go Aaauuwww


Baddle : Soffy, jom ar guling2 kt lantai ni.. best dowhh..
Sofy : ishk..kau dah gile ke? taknak la..tuan kite baru bli alas kaki tu la!
dah bangun2, japgi tak merasa kang mkn malam kite!



Baddle : weeh,jgn tgk je..tolong aku sis.. xleh bangun la..arrghh!
Sofy : ha..padan ngn muke ko..tu la mkn melahap lagi!



Baddle : alamak, dia dah tangkap gmbr kite la..ape nk buat ni fy?
Sofy : Rileks2... ko pose je..jgn pandang camera.. mcm manusia slalu buat




Sofy : wehh.. ko bt pe tu? pose menda tu?
Baddle : ala...mcm dlm cite ANTM yg tuan kite ske tgk tu.
"pose FIERCE".. tak betol ke?




Baddle : eh..sdap pulak bau camera tuan aku ni..*sniff2* ada bau kari..
Sofy : sumpah malu aku nk mengaku adik-beradik ni!!(-_-')

3 comments:

Putri Norfadillah. said...

ahaha ! u nih mmg bole jd director la !!
:DD

LanIla said...

uwaaaaaaaa..suka nya kucing nie soooooooooooooooooo cute..hehehe..tp orang kata x elok amik gmbr kucing nnti kuching 2 cepat mati..org lah ckp bkn sy..hehe

dila bahar said...

hhahahaa... dialog yg last tu lawak... elia2...

Blog Widget by LinkWithin