Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Saturday, May 30, 2009

Jakarta Part 5 : Machet dimana sahaja



One word to describe Jakarta = "Machet"

Itulah perkataan pertama Elia belajar kat indon

Ape menatang "machet" tu??

machet tu maknanya "jammed", kesesakan lalulintas, traffic jam ...

Ada tak korang kusot kepala bile jammed tatkala pulang dari kerja?

Jakarta 10kali kusut dari misai yang kusut.. eh, kepala yg kusut..

Banyak masa kami habis dalam kereta je..

Nasib bukan aku yang drive..

Pak supir pon dah biasa ngan selok belok jalan kat sne.

Dah macam supirman dah aku tengok...

potong sne, potong sni..







Atas kecekapan Pak Supir, kami dapat lari dari machet

dan menikmati permandangan cantik..

of course the good side of Jakarta




Keadaan Di Luar Mobil .....






















Keadaan Di Dalam Mobil.....












SoleRed peneman setiaku...

OhWellWhateverNeverMind : Disebabkan terlalu banyak masa dalam kereta..
cam whoring la jawabnya~!! Harap Maklum

2 comments:

Yati Salem said...

hi,can we exchange our banner,if u dont have banner i still can post your link,please let me know after it done..

please come n view around my site and u will find the wonderful jewelry i made my self,place your order if u like it..thank

http://www.riqzmiecreation.com/

ceritera hidupku said...

kak,kwn akk ni ade berlakon kan???

Blog Widget by LinkWithin