Thanks For Viewing My Blog =)

Thursday, May 7, 2009

REFORMAT




Saya sangat bengang sekarang ni dengan laptop yang tak sampai
5bulan aku pakai yang dah mula buat perangai.
Nak kate datang bulan benda bukan manusia.
kawan tengah syok2 online dia leh suka suki je "tido" tak pasal2.

sakitnya hati tak terperi.

Tak sangka laptop pon ting tong macam tuan dia juga. eh, aku la tu!

Ditambahkan pula dengan line tenet maxis yang semakin menghanjeng.

Sikit lagi je dh leh jd hijau ni..

Tapi

Disebalik semua ni terhasillah satu idea yang aku rase bernas and tak sabar2 nak guna.

Disebabkan berhubung melalui internet ni dipanggil berhubung
secara "maya"( bukan Maya Karin ye) atau lebih famous sebagai ALAM MAYA

dimana orang berhubung melalui jalur lebar(jalur sempit tak boleh),

rakan2 yang diperolehi dari sumber ni pon sering dipanggil
"rakan maya" atau "rakan cyber".

Dunia cyber ni pon terkenal dengan "nicknames" and "ID". Salah satu sebab utama so that personal details tak muda ditembusi la. kadang2 tu masa kat alam maya ni la orang nak berangan. Betul tak?

Elehh...kat alam maya ni la orang bole berangan jadi Justin Timberlake, Superman ke Catwomen ke... or Lady Gaga ke.. tak sape nak halang..

Dengan itu, mulai harini setiap orang atau karektor dalam blog saya tidak akan dinyatakan nama mereka yang sebenar. Namun ia akan digantikan dengan "nicknames" yang saya reka sendri atau nicknames yang biase mereka gunakan. So, hanya mereka dan orang2 tertentu yang tahu siapa orang yang dinyatakan.

Jangan risau, dari semasa ke semasa akan saya update kan nama mereka disebalik "nicknames" tu. So kalau y'all nak tahu siapa yang saya maksudkan tekan la kat entri tu.

Nantikan entri seterusnya dimana akan saya buat something macam dictionary with pictures mereka2 yang dimaksudkan disebalik nickname or ID mereka.

Ni kira macam my eksperimen la. Something different. saja nak naik taraf Blog ni

Lets all see how it will turn out kay?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin