Thanks For Viewing My Blog =)

Monday, May 11, 2009

I Got Uitm Bebeh!!



I got Uitm yey~!!

Dip. in Banking Management (BM112)

Aku memang minat course ni and insyallah boleh bawa.
ye la.. aku dah setahun lebih kot keje kat Koperasi CIMB bank.
this is a good opportunity which i wont let go for anything.
I've learned from my previous mistake when last time i rejected the Uitm's offered just because its in Dungun Terengganu. Its not going to happen again and im fully ready to go to Uitm Machang this time around.

What make me so happy+ excited about it?

1. I can finally achived my target to continue studies
2. The course is my #1 choice and i got it
3. Its in Kelantan which I always wanted to go but dint have the chance
4. I got few friends there - pet sis (haneym), pet bro(afiq) , Kak na, Abg Safwan, Fieda, Yie and eager to make new ones
5. My pet sis Honeym got the same place as I am n i wish she will go for it
6. Get to bring Kelly. So senang nak jalan2 and hang out with friends.

8 comments:

Marya Hana said...

tahniah la makcik!!
hoho..
2 la..kaw dlu lpaskan peluang sbb jaoh..
ade ke plak macam 2..
ni kaw dapat kat machang..
alamatnye..kaw kene pakai tdg la g klaz..
hoho.

Anonymous said...

yeah baby ! congrats ! tp jauhnye yang .. ):

kechiksiikanbuntal said...

yeay!!!
congrats sygku..
u dpt tawaran yg u nak..
happy 4 u..
nanty kite bleh jumpa di sana lau i alek kg..
gudluck yunk..:))

lynnkerrel said...

congrate my dear.....hope u'll get good points there. Boleh la aunty gi lawat eia kat sana nanti.....kalau larat nak travel sampai sana la...jauh giler...heheheheh

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

copppppp...adik erin ke????

Elia Si Jejariruncing said...

ye..saya adik erin
thanks darls...
wish me luck keyh!!

Anonymous said...

wahhhh . best nye kalau dpt study bende yg kite minat kan . wish u luck k ... ;)
machang po machang laaa .

Anonymous said...

yea u kne pkai tudung kat sne nnt ! mst chomel kan ? ble register ?

Blog Widget by LinkWithin