Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Thursday, February 9, 2012

Budak bandar zaman sekarang



ni kertas ujian bahasa melayu di salah sebuah sekolah rendah di kuala lumpur. kebanyakkan pelajar sekolah ni anak orang berada. sebab sekolah ni kat kawasan elite. inilah jadinya bila gi sekolah pon dengan kereta mewah ber-driver siap. bila cuti sekolah tanya gi mana dia jawab "gi disneyland paris jeeeer".. haii.. jer tu yang tak menahan..memang tak kenal la motorsikal kan kaedahnyee.. hehe ;p

19 comments:

are_lin@yu said...

hahaha lawaklah elia..tu la terlebih pandai sekarang...;-)

Gadis Biasa said...

hahahaha....
motor basikal = motorsikal
:D

Teenager Housemaid said...

hehehe..motorbasikal...

QueeN TerataI said...

almaklumlah.. anak org berada mana lah tahu motosikal kecil2 ni.. motosikal besar tau la.. tu yg dia ingt motosikal biasa tu mcm basikal aje.. hehehe salam singgah

KuNanGKuNanG said...

kiter dulu basikal je...he3

"CT CoMeL" said...

macam kate osbon dalam maharaja lawak...mak bapak org kampung saye org 'key el'...hehehhehe..jom jenguk2 my blog....

nur amalina athman said...

motorbasikal..haha

Joejitakash The Cartoon Geek said...

http://joejitakash.blogspot.com/

jemput jalan2 kat blog saya. tq!

Joejitakash The Cartoon Geek said...

http://joejitakash.blogspot.com/

jemput jalan2 kat blog saya. tq!

Joejitakash The Cartoon Geek said...

http://joejitakash.blogspot.com/

jemput jalan2 kat blog saya. tq!

diarinadiaa said...

ada la elia..tu kenderaan terbaru..hehe!!!

Jari Manis d` Blogspot.. said...

ish3...tulah pasal..bebudak bandar zaman skang ni...motorsikal ngn basikal pun dah tak knal...kereta BMW hah..kenal lah..hehe

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Motorbasikal pown boleh.. HAHA

cik ziqa said...

hahaha. terbaikk laa. motorbaskal yeee


hahaha

lisa said...

hehe cute je budak tu salah eja :D

Munirah Rafiuddin said...

budak2 zaman sekarang perangai pelik,
orang pandang buruk, die pandang semua cantik!!!!

sue perbs.. said...

haha... tu la selalu nek kereta je

Fid"s said...

mcm2 kaedah lawak yang digunakan
masuk pertandingan mesti menang ni haha...

Fid"s said...

mcm2 kaedah lawak yang digunakan
masuk pertandingan mesti menang ni haha...

Blog Widget by LinkWithin