Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, April 19, 2009

Seram..Aku sering diperhatikan..Stalker??

Aku tak pernah lalui pengalaman ni bile sentiasa merasai diri diperhatikan.

Nak buat ape pun rasa tak senang..

bila ada sepasang mata asyik memandang..

Unsecure, scared, berdebar-debar n macam2 lagi perasaan timbul..aik..mcm familiar je intro?hehe





Bayangan "Stalker" yang berjaya dirakam!




Alamak, dia dah perasan aku cuba amik gambar dia la!





Dia dah nak serang aku!! Run for your life~!!

Argghhh...bagi kawan2, kalau xdengar berita aku lepas ni aku nak wasiatkan

Kakak ku untuk sambung bayar installment kereta

Mini-Cooper-converted-to-Kelisa aku tu..hehe




Setelah beberapa minit menyabung nyawa bergelut dengan
stalker yang menghantui hari2 ku,

dia berjaya ditewaskan..HAHAHA!!! mati la kau...

hehe...Cut...

Bagus Baddle ni berlakon..

Next time kita buat cerita "Jangan Sapa" pulak

OhWellWhatEverNeverMind :



1 comment:

Anonymous said...

sumpah ur cat cute gile ! :D

Blog Widget by LinkWithin