Thanks For Viewing My Blog =)

Thursday, June 18, 2009

Acara 2 tahun sekali

Bukan selalu aku nak belanja family makan2 pakai duit gaji yang terakhir ni..
sebab tu dipanggil "event 2 tahun sekali". Kalau belanja duit gaji tu dh biasa le..
cehh.. biasa la sangat!

This month kira last month aku kerja then aku dah nak sambung belajar kt Uitm Machang Kelantan.. So sebelum aku bazirkan duit gaji terakhir dengan mencuci rambut di salun Randy the Hairdresser atau memborong contact lense berbagai warna dari BayiAsk, baik aku belanja my Ohana makan2.. walaupon tak la semewah makan kat hotel 5 bintang.. yang penting ikhlas..

So that day lepas kerja..(baju kerja pon xsempat salin ok) aku drive ke Jusco Setiawangsa.. sangat suka kerana rumah saya sangat dekat dengan itu Jusco.. hehehe!



Elia dengan Haniedear.. my mom la



Kebetulan haritu aku dapat voucher dari Jusco bcoz aku jd Jcard member.
Dalam tu ada voucher Kenny gak. Sebelum g JJ lagi aku mmg niat nak blanje drg kat sni..
Bukan semata2 sbb dpt coupon ok! Tsk



Taddaa.. Ni la voucernya.. jadilah ahli Jcard sekarang juga..hahaha




Siap dapat bookmark agi..

May (personality) =

highly motivated - hehe.. pandai motivate org tapi sendiri hampeh
loves attention - opps.. mana dia tahu ni??
systematic- hurmm.. in some parts je la
understanding - aku faham yang korang rasa blog aku ni boring. tp aku xpeduli.. ahaks!
restless - sume sebab blogging ni la.. alalala.. xde2.. syg blog ni..
high spirited & a spendthrift - \(^_^)/



:: Bonda ku tercinta ::



:: Haniedear ngn Tutusis ::




ye.. saya memang sangat lapar.. dan ini isi pinggan saya




Ni lak Tutusis punya



:: pembersih mulot kami ::




:: Owhh.. sangat suka itu whipped cream~! ::



:: Hancur jelly kami kerjakan ::




:: Muka nak serious pulak time bil datang.. tak bule blah ::

7 comments:

Annys Deen said...

ade award utk kamu...

anisizatyA.J said...

sedapnya kenny rogersss

Elia Si Jejariruncing said...

Baikla Mrs Ariff saya akan segera ke sana..
Bagi anisizaty pula mmg sodap itu kenny walaupon dia xhensem..acecehh..

ayu firdaus said...

Elia dulu nampak kurus nape skang nampak cubby.... Xpe skang nampak lagi comel .... Teringat masa tengah belaja ..... Kurus jer skang akak dah macam di pam2 hubby akak pun dah membebel ... Huhuhu tc

ayu firdaus said...

Tp bila nampak makanan tue terus rasa terliur nak makan kenny rogers..... Nak jugak

mizzbutterfly said...

kuruussss giler...awak ni elia...come on..kurus la mcm nih lg...blh pakai baju mcm2 n nmpk lebih awesome..!!!! saye bace blog anda dlm diam je..tetibe kali nih rase nk drop comment...bace blog awak...sblm awak femes...ehheheheh

Unknown said...

elia nampak lg kurus time nie..hehehe

Blog Widget by LinkWithin