Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, June 28, 2009

Ciri-ciri Pelajar Uitm Yang Baik





Pada sesiapa yang follow perkembangan saya(ada ke yg ikot?)
anda tahu yang saya baru mendaftar menjadi student di
UiTM Machang Kelantan hari ni.

So i would like to say thank you Uitm for having me here.
Hope we're going to have a good relationship ahead.

Ceh, cam poyo lak aku ni kan?

Saya di sini bukan ingin mempertikaikan ciri-ciri pelajar Uitm.
Saje bikin gempak tajuk entri saja.
Maaf kalau anda terasa tipah tertipu.
alamak dh termalu ke?

xpe. Saya buat2 tak pandang. lalalalala..

Dah..dah.. xpayah berbahasa-basi

Let's Cut-The-Ketam(cut the crap) ..

Apa yang Elia cuba sampaikan sebenarnya..

jap. ambil feel jap..

uhuk...uhuk..errhhmm..

Dengan titah Duli Yang Maha Mulia Sultanah Elia Quryakin*reka cipta, ingin dinyatakan di sini bahawa mulai hari ini Label baru yang berkaitan aktiviti di Uitm akan diperkenalkan.

Ia akan bernaung dibawah label... *drumroll*

"Kembali ke Sekolah"

cis.. tak gempak mane pon.. gebang je lebeh...

Sedeyh..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin