Thanks For Viewing My Blog =)

Monday, June 22, 2009

Argghh... Bencinya!!




Aku gila emo sekarang..
Kalau bunuh orang tu xsalah dah lama aku bunuh orang tu...
Kenapa aku emo ni?

Baru tahu yang semalam jepun telah mendarat..
Gile rimas, lemas, xkemas aku rasa sekarang ni..
Tambahkan pula ngn lappy yang dh start buat hal..
Mozilla dh xleh buka then internet explorer pula macam hanjeng berak kapor..

Arrghh benci.. tambah benci bila aku dengar ada satu kabar angin yang paling aku xnak terjadi tapi aku dh sangka akan terjadi... tapi tak kira.. nak benci juga... aku benci benda tu ngan org tu skali for making it happened.. Tapi aku xleh melatah lagi.. benda tu lum pasti tapi instint aku kuat mengatakan benda tu betul..Wtf.. takpe.. lambat laun aku akan tahu jgk..

Aku benci menunggu dan paling benci org mungkir janji.. kalau org nakkan sesuatu mmg manis je mulot tu berjanji itu ini.. tapi bile dah dapat, janji ke mana apa kemana..
Benar kata Dr.M, Melayu Mudah Lupa (ceh, tiru ayat ezlynn nampak).. argh.. suke ati la.. ngn emo nak tiru ayat sape pon ske ati aku la.. wahh... betul punya marah ni..

Tak cukup benci lagi, aku benci bila cek yang aku cashkan ada masalah pulak.. aku dah plan mcm2 ngn duit tu.. ni bila tersangkut payment, ngn plan2 aku pun tersangkut juga la.. Nak beli camera pon tak lepas.. its suppose to be my birthday present.. tp maybe lambat sikit nak dapat.. so I ingat nak beli dulu then later claim cuz kalau nak tunggu je xtau la ada harapan ke x sbb ye la, dah banyak benda lebih penting sekarang ni.. sila perlahankan volume, saya nak jerit lagi... AArrggghhh!!!! Benci!!

Last but not least aku bertambah emo sebab masa untuk ke Uitm makin hampir.. banyak benda dan orang yang terpaksa aku tinggalkan... Sedeyh sangat.. nak gi lak bukan dekat.. kat kelantan.. hope korang yg kat Kl tak lupa aku kat sane tau..

Untuk terakhit kali bagi entri ini...



AAAARRRggghhhh.... Bbenciii~!!!!


Ok.. Puas..

Bagi anda yang mengalami gangguan pendengaran kerana entri ini,

sila hubungi talian bebas tol 1-300-ADA-AKU-KESAH?!

2 comments:

Annys Deen said...

anis pn xkesah..
:p
be cool dear...

Penjejak said...

takpe...dah jerit jerit kat blog tadi kan...patut nya dah kurang sket tahap ketensionan tu.tapi kalau tak kurang jugak jangan telan racun rumput lak...

Blog Widget by LinkWithin