Thanks For Viewing My Blog =)

Thursday, June 25, 2009

Harap di sana tiada babi berlari-lari sapu hingus selsemanya kat orang



tik tok tik tok

the clock is thicking..

few hours left till im no longer here in Kl. Lepas ni maybe entri2 yang dipostkan adalah scheduled earlier..

Jadi harap maklum.. aku baru setel packing. Banyak barang yang dibawa tapi rasa macam ada lagi je yang tak cukup.. and there's a feeling that i might left something behind or i might forget something...

adoi xbestnya..

Bilik sudah serupa itu tongkang pecah. Tongkang pecah pon mungkin akan cakap bilik aku lagi buruk dari dia.. whatever la.. ada aku kesah?!! hehehe..

Ni esok kul 5pg dah nak berangkat... KATENYE... tapi biasa la janji melayu bukan leh pakai sangat.. kikiki... anyway kalau sempat and ada kesempatan mungkin aku akan update blog bila sampai sana esok.. tapi tak janji la.. cuz aku xnak mungkir janji.. nanti aku kena makan ayat aku sendiri.. mana boleh.. hilanglah kredibiliti aku nanti.. =D

Esok Elia, JimmyH and CikguSayang je yang akan ke Machang.. Kelly terpaksa ku tinggalkan dulu.. JimmyH cakap next sem mungkin baru leh bawa Kelly.. Dia sendiri akan drive hantar Kelly kepangkuanku.. So mean time she stays with Cicik.. Wa.. sob2.. rindunya kat Kelly nanti.. Terpaksa la belajar menapak balik.. harap2 dapat kurangkan sedikit lemak dipinggul.. huhu.. yah2.. semangat dah ni..

Adeyh.. Dah lewat ni esok nak bangun awal.. So see you when I see you...~!!


p/s : Gambar vavi tu hanyalah hiasan semata2... kikiki...

1 comment:

DaKoSue said...

kesian vavi selalu dipersalahkan

Blog Widget by LinkWithin