Thanks For Viewing My Blog =)

Saturday, June 20, 2009

Gelang Vintage

Saya memang jarang pakai gelang..
tak tau kenapa mungkin kerana saya agak cerewet
dalam pemilihan accessories yang sesuai..

Tapi ada gelang ni saya sangat suka.. its a gift la..
memang saya sangat suka..

it has some sort of vintage look to it..



Its not the expensive type but it does looks like it




Salahkan gelang ini yang membuat saya
jadi vain sekali
dan ingin pose sebegitu
rupa
. kat opis pon jadi kn??

walaupon muka hudus tanpa makeup






Kalau buat subang pun cantik juga..

Very da mak datin type..huhu




Kena pula dengan baju ni kan??

3 comments:

SyimaSyaz said...

saya pun tak minat bergelang.pakai jam je..

Dosz said...

deh. haha nice gelang anyways... with a touch of creativity everything looks great :)

khasyikelvin_ said...

cantik baju elia.
ngee~
wink*

Blog Widget by LinkWithin