Thanks For Viewing My Blog =)

Monday, March 14, 2011

Arabian Night

Mesti mana yang masuk contest Jom Jenjalan Bersama Jejariruncing. tu tak sabar nak tau keputusannya kan? sabar2 la. belum ada masa nak review semua lagi yang dah di shortlisted-kan. sabar ye. dah la line tenet kat Uitm ni memang "laju giler". sabor je la..


Ni pon entry yang dah lama berhabuk dalam blog draft. gambar upload banyak2 tapi tak update. so dari di biarkan berhabuk baik aku hapdate ke je kan?

Di bawah ni gambar saya dan family My Incik Apex(MIA) masa gi makan malam kat restoran arab area Kota Bharu tu. disebabkan kesibukan MIA yang menyebabkan dia kurang masa lapang bersama keluarga, maka inilah masa yang sesuai untuk merapatkan silaturrahim sesama keluarga.





Disebabkan kesibukan melampau MIA, saya lah yang kena call buat reservation untuk book tempat ni. biasalah, PA tak bergaji la katakan. hehe. nasib malam tu diorang tak busy. lepas MIA balik training, kitorang pon bergerak ke destinasi dituju.





Restoran Arabesque ni memang menjadi tempat favourite me n him kalau nak makan kat tempat yang private dan bila mengidam juadah dari timur tengah ni. but this is the first time for them. so we were quite excited to dine in together with the whole family.





The price here pon not bad. affordable la. really worth your pocket money.





:: Achik's family::




:: Along's Family ::




:: Angah's Family ::





:: One BIG happy family.. saya sorang sesat. huhu ::






sementara menunggu makanan sampai...







Haaa.. sampai pon










Dan bila dah habis makan, sebelum balik tak sah la kalau xbergambar kan..



















:: His Father n Mother ::





:: Ni bukan mak dia la. ni kakak sulong MIA. Along ::

5 comments:

Unknown said...

like..kat mane resturen ni??;)

Izzatie said...

waaaaahh...dimana ade cik elia..dicitu ada encik apex..hikhik..sweet kapel..famly yg agk besao...nk titip pesann..kak elia..t cakp at encik apex..kem slm dgn NIZAD AYUB..:)

Izzatie said...
This comment has been removed by the author.
Puteri Nuur At-Terawis said...

elia, best jah tengok gambar ni & nak tanyo bakpo muka Apex jah mcm ore korea? hahahah

:)

Mira Amirudin said...

bestnyaa ;)

Blog Widget by LinkWithin