Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Thursday, May 24, 2012

Type-less Thursday

Tak dapat nak buat wordless wednesday, buat typeless thursday. Sukatilah aku punya blog! Hahaksss... :D




p/s; saya takut jarum...dan darah.. waaa.. confirm xleh jd doctor ;p


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

22 Surat Layang:

Pelangi Hati said...

eh???nak kawen ker??

Miss Mira said...

nk kawin da ke?huhu

wanda arry said...

sapa nk kawen ni elia???

nadzirah abdullah said...

taknak jd dokter nak jd ape??hehe

Umie Naziera said...

eh,kak elia nk tawin ekk???!

Atiqah Wadiah said...

sy pon tkot darah jgk..tp klu drh yg sikit,blh thn lg~ngeeee

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

waahhhh...syok wwoooo kne cucuk..

Nurmaisarah Azmi said...

saya pun takut dengan jarum.. darah pun... seramm time jumpe doktor.. hek3

Ninie@Aini said...

kak elia wat saringan HIV dh mcm org nk kawen dh..hikhikhik..=)

NahDaTuLIzaH said...

akak pon takut jarum..hukhukhuk..tapi slalu tutup mata kalo kene cucuk dengan doktor..ehek

stichares said...

cik jejari kita ni nak kahwin dah ea? wahhhhh......

nuha ahmad said...

nanti badan berisi lah kak :)

CiK GorGeouS ! said...

cik eLia dah nak ke jinjang peLamin kee ?? seLaLunya yang buat ujian nie orang nak naik peLamin jek :p

мyΞ'™ said...

wah..nak kawin ke?

Ayyman Rahim said...

EH kak Ya? :O

Cik Yana said...

kak elia nak kwin dah ke??

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Bila nampak elia nak kawin, laju je semua org komen..hehehe..kang terkena lak dgn elia lg..hahaha..suke buat suspen ekk!! :P

sitinuraffizza said...

eh lia! awk nk kawen ke? kl ye, tahniah! :)

fizafantagirO said...

buat saringan tak semestinya utk kawen je kan elia .. tp errrr .. elia nak kawen ke ? hihihi

lynn kamarul said...

hehe gossip lg. elia, akak singgah beautiful nara td. prasan berita ni. hehe klu betul apa salah nya klu tak pun tak jadi hal.. gud luck sis

Zai said...

Semoga bahagia sokmo...

Tudung4You said...

baguslah kalau dah nak kawin..lupakan kenangan lama..jom layan tudung kat http://tudung4you.blogspot.com/

Blog Widget by LinkWithin