Thanks For Viewing My Blog =)

Friday, September 18, 2009

Apa dah jadi ni?



Sedar tak sedar, semester pertama hampir sampai ke penghujungnya.

Baru-baru ni ada beberapa subjek yang dah buat test.

Camne??

adoi.. cam xbest je..

Dah 3 tahun aku tak buka buku ni rasa otak ni susah je nak terima pembelajaran. Dulu aku leh ngan senang buat account, sekarang dah lupa terus. Dapat soalan cam sengal2 je buat. paling tak puas ati masa tak cukup.banyak hilang markah kat situ je. Kadang2 tu aku sampai malu nak mengaku yang aku ada basic account.

Result pon jauh lagi teruk dari yang xde basic. argghh.. Subject lain pon sama. cam susah je nak carry. risau la..

Rasa macam dah jauh ketinggalan je. Camne nak catch up ni??





Disebabkan cuti H1N1 haritu kitorang takde study week.

Lepas raya ni terus nak final exam. camne ni?? cam xready je.. banyak yang tak study lagi. mana nak buat, nak raya lagi, nak study lagi.

eeeii... rasa cam nak repeat this sem je.. ishk..

kalau repeat bile lak nak abes?? aku dah 20tahun dh oiit..

Bila masa lak aku nak kawin?? eh.. kesitu pulak.. dusyuk2!



:: Pic ni diambil smsa kelas BEL bila Mdm xde..huhu ::

3 comments:

hanim banim said...

boleh nye tu kak ya. slow2 lah. account tu biasa la, kene rjn buat latihan. kelas jgn ponteng, exercise kalo ade kene bt, dan jgn kerap sgt keluar2.
biasa la kalau kerap sgt have fun, jd malas nk study. susah nk start blk. balance okay?

anem pun bkn bagos sgt, saje nasihat.

*sempat lg, final next month! make full use of masa yg ada ni. :)

fey said...

alaaa ilya jgan ulang sem nnt anda akan dilucutkan jawatan sbg wakil gossip girl selaku "president of GG enterprise uitm machang". u can do it kakyah hebat!

mieza yezza said...

kak ya don't give up okay...
sis,i know u can do it better..nnti afta cuti nieh kte wt study group ngan bdk2 nieh..
kte kene krg2kn lpk kt makhamah makanan tp kte kene byk2kn lpk kt library.(poyo plak)..huhuh..

Blog Widget by LinkWithin