Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Tuesday, September 15, 2009

Geli hati dengan Gelimat.

Adalah saya sangaaat la out dated dari rakan-rakan yang lain.

Terpinga2 bila member2 duk sebut2 pasal Gelimat..

Menatang ape gelimat tu??

Sume dok sebut2... aku haram xtau.. cite baru kat tv ke?

almaklum la dah lame tak tengok TV..


Namun, setelah aku kaji punya kaji baru la aku tau Gelimat ni ape..


bagi sesiapa yang senasib dengan ku, mari kite layan video ni.

Jangan risau, saya di pihak anda. hehehe!



Memang guling2 la aku kat lantai siap ngn nangis2 tergelak tgk video si Gelimat ni..

7 comments:

melodY said...

crita sejuk kak. benda ni dah 2 tahun dulu keluar. haha

acap said...

sgt oudated.
hahah.


ops!

AiMiE HaRmELiA said...

yeye...saye tauuu...buhuhuuuu T_T

lily lyana said...

mcm pena tgk je gelimat ni
ohoho..
mmg geli hati..
tp 1st tyme siyes xtertarik lgsung..
mule tertarik sejak miza mjadi duta gelimat

fey said...

hahaha miza jadi duta gelimat kk nnt aku tolong dier promote..kakyah kolo outdated pon diam2 laa jgan laa kecoh kecoh 80 percent of ur populariti jatuh menjunam...karang hahahha

mieza yezza said...

cian kt kakya x pe2 at least kakya tau gak dr org lain yg x tgk lg.lg la sdey..huhu..kuang aja yana ckp aku plak duta gelimat suke2 hang ckp cam 2 kt aku...
fie jgn slh anggap plak sbnrnya yana lah orgnye..huhu..

Fid"s said...

ok first time gua tengok benda ni..
tak sangka ada lagu tamil guna bahasa melayu haha

Blog Widget by LinkWithin