Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Friday, September 18, 2009

Tanpa Kalian - Khas buat mereka ni.




Tanpa Kalian
Siti Nurhaliza

Saat jiwa terluka
Saat hidupku hampa,
Semua telah terjadi
Disini tanpa kalian

Saat tak ku dapatkan
Kedamaian di hati
Semua mimpi buruk pun terjadi

Tak bisa terlukiskan di hatiku
Terhiris sangat perit
Tak ingin ku ingkari kegelapan ini

Chorus

Aku memang tak bisa bertahan dan tegar,
Tanpa kalian dekat denganku
Aku hanya susuk manusia yang lemah
Tanpa kalian di sini

Aku hanya berharap
Dan tunggu waktu bicara
Ku ingin kalian dekat denganku

Aku lelah untuk terluka
Saat semua mata memandangku nista
Hilang arah diriku disini






Elia nak ambil peluang ni untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada korang semua. Semoga perjalanan pulang ke kampung halaman korang selamat. Elia raya kat KL ni je. biasa la anak jati KL. Dah bertahun2 raya sini. Kadang2 tu teringin nak merasa beraya kat kampung. Tapi best juga raya kt KL ni. Leh main kejar2 lagi kat jalan raya sebab jalan lengang gile orang sume dah balik kampung. Hahahaha!!

3 comments:

mieza yezza said...

kak ya rndu la.....
x best la x dpt kacau2 kak ya cam arie 2...huhu
rndu nk tgk kak ya wt cam siti...haha

fey said...

alaaa kakyah asal letak muka bapok nii :( sampai hati kakayah anyway bagus bangat

Fid"s said...

best lagu2 ni
tapi sy x bley nyanyi
nanti bunyi mcm kambing tercekik daun
haha
all the best

Blog Widget by LinkWithin