Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, September 13, 2009

Sunshine after the rain.

Recalls to my previous entry --> Not a happy ending story

The comments i received..
Marya said...

adoi.
kaw pon kuciwa ke.??
aku gtaw kaw..
laki mmg camni.xpenah nak hargi .aku paham..
ape kaw rase. sbb dlu pon aku penah rase..
ex aku ade ppuan laen..
mmg perit la doe..nak2 ppuan 2 mmg la aku kenal..

kaw saba je.
sekali kaw lepaskan org yg kaw syg..
tuhan akan bagi kebahgiaan laen utk kaw..
aku pecaye..kaw akan dapat lebih baek dr dye..
its ok weyh!

Edil (",) said...

Ermm.. life have new meaning ..

lily lyana said...

lek la kakya ktorg kn ade..
tok seh sdey2 k..


huhu~

lily lyana said...

laki2 mmg gitu kakya..
saba jela..
tok seh abeskn airmate sbb laki..
kite pn bkn la dokter cnte cume mmpu ckp..

kakya byk2 la bsaba k..
kakya xepi ke dok ngn kite???????????????????

life is not a fairytale.. said...

i've been through that situation
it's hard. really
it hurts
so much
and what i can do,
watch him from far. :(

xpelah. what goes around comes around.
xkan selamanya dia hepi kan?
nanti bila dia rasa ape yg kita pernah rasa.
kita ckp:
u deserve that. :)

mieza said...

its ok kak ya one day die kena plak kat batang hidung sendiri baru la die tau langit tinggi ke rendah..huhu...emo la plak kn..kak ya what eva it is life must be going on...(mieza a.k.a joyah enterprise)hihieh...saje jew.....

aireen khair said...

damn dat guy!!is he da one dat u told me in acc class yersterday??

lily lyana said...

dun b sad kakya..
kite ngn mokjah kn ade..
jgn sdey2 lor..
pe yg kite ley ckp..
laki sume xley nk harap sgt..
kite ley bkwn tp jgn pcaye...
huhu..
[mcm la ko 2 bgs sgt..]
-desis kakya


Overall memang aku terharu dengan sokongan korang.

tapi ayat yang aku pegang sekali dari kama a.k.a Marya -



"kaw saba je.
sekali kaw lepaskan org yg kaw syg..
tuhan akan bagi kebahgiaan laen utk kaw..
aku pecaye..kaw akan dapat lebih baek dr dye..
its ok weyh!"


ternyata kata-kata itu benar... lets just wish for the best k guys..

love u all.. =)


my "half"..

2 comments:

fey said...

ni aper ni kakyah tak bgtau org ni...saper laki yg sakithati ilya ni..bg org pukul dier dgan selipar flip flop kakyah

Marya Hana said...

ouh. ayat aku yg kaw pegang ek.?
hahak.
bagos la 2.
sbb dlu pon aku jz pegang kate2 2 je.
n now..kan da jadi realiti..:)

Blog Widget by LinkWithin