Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Thursday, June 21, 2012

Leopard & Animal Prints Fever


selain Bieber Fever yang menyerang kaum wanita atau anak gadis. Ada demam baru. Iaitu demam leopard and animal prints.

Aaa.canne tu?
Kalau anda perasan, sekarang ramai orang sukakan barang yang bercorak harimau belang ni. Kalau boleh hari hari mau! Hehehe.

Saya sendiri tak terkecuali. Tanpa disedari penyakit tu melanda diri. Itu pun selepas ditegur.

alkisahnya. Haritu sedang sebuk membelek baju leopard kt satu kedai ni. Tetibe orang tu tegor

"tak abes abes ngan leopard dia tu"

"ehh,nape plak?"

"yelah. U perasan tak u obses ngn leopards sekarang ni?"

"uish. Obses? Mana ada la. I biasa biasa jerr*in denial*

"biasa? Cer u balik u kumpulkan dan tengok balik barang2 u yang leopard or animal prints. Brapa banyak yg ada."

"hmmm. Ok!"


handbag and tudung


file case


watch



spectical


storage box


shawl+spec+watch


seluar+pashmina+shirts


bedsheets and comforter pon leopard!



ni tahap paling gedix. plaster bandage pon nak leopard..

tapi saya tak obses kan!!??*bulatkan mata kembungkan pipi yg sediakala kembong*

Jangan lupa undi saya (AIMIE) setiap hari di sini --> http://www.eh.com.my/levis-curve-id-blogger-award-undi

9 comments:

AlyzaFisol said...

memang sangat obses ngan leopard prints...hehehe...

http://www.alyzafisol.com/

Dira said...

Auummmm..!!

HEALTHY LIVING...JUNE PROMOTION

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha. kalau dah katil pun leopard. tu da obses gilos la kekdahnya

jaida jamil said...

jom tengok stok baru tudung bawal. RM10 je :)

Atiqah Wadiah said...

heeee~sama2..kita pon suka :)

Unknown said...

nk tnya,jam 2 u beli ktne ye? bkenan jgk,tp jarang jumpa mcm 2

FiQa said...

cadar pun leopard, jangan mimpi kena kejar leopard dah la,, hehehehe

Irfa said...

emm belum ada lagi koleksi corak ini

Unknown said...

elia,bgtau la beli kt mne jam 2. puas i cari tau

emel ek: amyainsamad@yahoo.com.my

Blog Widget by LinkWithin