Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Tuesday, November 30, 2010

18 SG - Kesan Buruk Liposuction/Sedut lemak


video


Liposuction atau pembedahan menyedut lemak merupakan cara mudah untuk mendapatkan tubuh langsing. Namun bagi anda yang ada pasang niat nak buat tu, tengok dulu video ni. Seorang model dari China yang menderita akibat buat liposuction ni. mungkin kerana dijangkiti bakteria, tubuhnya ditumbuhi nanah sehingga berulat.. euuww sangat horror ini video. sapa2 yang tak suke tengok cite horror dan geli dengan ulat or crawling bugs dinasihatkan jgn tengok.

p/s: tu laa obses nak cantik sangat. hambek kau sengsara jadinya!

15 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

eiyu... geli meyh...

Haa Fakihah said...

obses nk kurus pon, kena guna cara sehat. :)

mcm ni menyeksa tubuh bdn.

juliet. said...

Eeeeuuuwwwww..gelinyaa..agak2 mcm mna ulat tu ley ade yee??gemuk2 lak tu ulat2 tu..huhuuu

shahsyaz said...

tak dpt tengok... huhuhu.. but mcm seram jerk..

Elia Si Jejariruncing said...

zana: tu la.. very the gelimat!

k.Haa : btol 2. sy pon dlm misi nk kuruskn bdn ngn cra sehat

juliet: xtau la.. sumpah menakutkan ulat2 yg demuk2 tu..weekk!

shahsyaz : bukan mcm tp memang seram.. nape xdpt tgk ek?

wanieybintang said...

xmo la tgk.
takot dpt nigtmare nnt.
huhu

Elia Si Jejariruncing said...

wanieybintang: tengok la! best tau..boleh lwn cite ngangkung..hehe!

Haa Fakihah said...

ya akk pon ngah diet. sjk beranak ni ssh nye la haii nk trun brt bdn. akk bru nk try rx lite.

Elia Si Jejariruncing said...

K.Haa: sy pon.. sy try jogging ptg2 tp br nk start

Haa Fakihah said...

bes nye boleh jogging. cni ujann je. lia try rx lite la. biras akk try mmg jadi.

Elia Si Jejariruncing said...

k.Ha: ni br je start jogging kak. ok ke rx lite tu? dia ber*k2 ke kalau mkn tu?

shahsyaz said...

x dpt tengok sbb UTM block line utube neh... hehehe... tp bile dh balek umah..dpt tengok.. mmg seram sgt2....

Bintang Suka Cendol said...

GELI!!!
TAKUTT!!!
eii...x sanggup..bek guna cara sehat.. besar btol ulat2 tu..
thankz k.elia for this info... brani buat brani tanggung..huhu..
TAKUT!!!

dwi_jeslina said...

gler menakutkan..
pelik tol cmne bley ader ulat bsar lam tuh..

[MizZue] said...

asalnya dah kurus. kenapa obses smpain makan diri..?
btw, asal ulat tu gemuk2?
rasanya ulat tu hasil dr makan babi.. sebab dlm babi ada satu cacing yang tak akan mati kalau kita makan.. huhuhu

Blog Widget by LinkWithin