Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, November 14, 2010

Siapa No.1?

Semalam, 13/11/10 saya selamat sampai ke kampung halaman dalam pukul 5pagi. Ketibaan disambut oleh si kakak, Cicik. sampai terus breakfast dekat kedai mamak, Ali Bistro.. haha..awal lak breakfast.. lepak2 sampai rumah dah kul 7. mula ingat nak pergi sek adikku, Amer. namun maaf la dik.. kakngah awak ni kalau dah jumpa katil empuk dah xdapet nak buat ape dah.. Syaahidd.. huhu




Maka, terlepaslah nak tengok my youngest brother Amer ni gi amik anugerah cemerlang dia. tapi tengah hari tu kitorang jumpa dekat Ali b(lagi??) si kecik ni dengan muka aziz satar dalam cerita alibaba tu, bawa trofi yang dia dapat nak show off kat kakak kesayangan dia ni dia dapat no 1 dalam kelas.




Tahun lepas dia dapat no.1 saya hadiahkan dia kereta control Mini Cooper yang boleh drift.. then the next sem dia turun no.3.. terus kena nganjing ngan kitorg. biasa la adik selalu kena buli ngan kakak dia yang ditaktor ni.. mungkin dia rasa tercabar dan nak buktikan kat kitorang sekeluarga yang dia boleh buat..


and its proven..




wahh.. adik saya dapat no.1. tahniah amer!.. si kecik berumur 10 tahun ni memang jantung hati saya. walau selalu kena buli ngan kakak2 dia (especially cicik).. hehehe






If u guys wonder why he looks diff, its bcoz masa my mum mengandungkan dia my dad ada misi dekat Sahara Dessert. So mungkin terkenan mamat negro kat sane..hehe..serious ni! kitorang selalu usik amer ni anak pungut dari afrika. bila jumpa anak2 africa kitorang bagitau si kecik ni.."amer,cube tgk tu la abg kandung amer"..hehe.. kadang2 sampai menangis dia.. jahat betol kakak n abg dia.. jahat2 ni pon sayang..



::Comel la adik no.2 ni.. jadi anak ikan akak nk?hehe::











::tarikh tertera kat pic ni salah la..patotnye 13hb::







Congratulation Amer~!!


OhWellWhateverNeverMind: Pernah satu hari tu saya bawa amer g jalan-jalan. time tu dia kecik lagi. then ada sorang pondan ni tegor saya. "Ey..comelnya anak awak ni".. then lps saya ckp dia bukan anak tp adk org tu cakap.." la ye ke. saya ingat awak amik anak angkat afrika"..hahaha! sampai sekarang tak dapat lupa benda tu!



4 comments:

nqr said...

aiyoooo... anak angkat afrika??sampai hati si pondan.. but he's really cute with that hair!

Munie Blushious said...

pic last tu sgt cute hokey ! =)

Unknown said...

haha
comellah dia

Ada Ishak said...

yelah, ada iras2 ank org afrika.. tp unik kan, u're malay, tp ada adik mcm afrikan..cntik pe.. hitam tu kan manis..huhuhu

Blog Widget by LinkWithin