Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Thursday, November 4, 2010

[Gambar] Majlis Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 100plus-FAM








:: MIA n abg Dil duk next 2 eachother?::






Sathia: Hehehe.. sekarang br I boleh senyum.. selagi tak dapat piala ni mmg muka i cam tak berak seminggu.. mencuka je.. cute tak I senyum?

Apex: Haa.. cute2 coach.. lepas ni byk kan lagi senyum tu.. weh Aidil, lu senyum2 jugak.. awek gua minat kat lu.. ni aku dah dpt pingat lebih dr lu, if dia minat lu lagi gua xtau la derr..

Aidil: Kahkahkah.. nak bt cmne, aku kan memang ramai fans..

Baddrol: e'eehh.. camtu pulak..

Shahrul: hahaha.. tak kesah la korang dapat pingat lebih ke, peminat lebih ke, yang penting aku lagi masyukkk dari korang!!kahkahkah


(*dialog diatas hanya rekaan untuk suke2 je tau..dont take it seriously)




Congrats semua!

1 comment:

natiey said...

nice blog fahmilia!!!
hope epy wit your apek..
he's yours!!

Blog Widget by LinkWithin