Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Saturday, December 18, 2010

Dilemma oh Dilemma!



Firstly nak ucap tahniah kat skuad bolasepak kebangsaan Malaysia yang layak mara ke Final Piala AFF Suzuki 2010. Special credits to MIA, who i personally think he did a great job saving few dangerous attempts by Vietnam.

Secondly, nak berbalik ke tajuk asal. stress, pening, konfius dan dalam dilemma. tak tau nak buat pilihan. sebab setiap keputusan atau pilihan yang bakal saya amik ni besar impaknya. jadi kena fikir betul2?

Nak tahu apa dia??


hurmm.. sorry sangat2 xboleh nak bagitahu lagi. sebab saya taknak benda ni MIA dapat tahu di kemudian hari. taknak la orang lain dapat tahu dulu sebelum bf kita sendiri yang berhak tahu dulu perkara ni. sebab benda ni penting.


Bukan tak nak bagitahu awal-awal kat dia, tapi disebabkan dia tengah sibuk dan saya taknak ganggu fokus dia, saya kena la hold dulu. so mungkin dia balik ni kitorang akan bincangkan. dan nanti baru saya bagitahu korang ye??


dont worry. i will let u know punyerr..

9 comments:

Haa Fakihah said...

rilek2. smyg istikarah. sure Tuhan tnjuk jalan yg terbaek & dpt ketenangan. :)

nana-leeya said...

akk , kite baru je 4llow ak . hehe . kite arp akk dpt wt kputusan yg baik n bncg elok2 ngn pkwe akk . ta mau stress2 . ta cmey t .. =)

^mISz MatAHarIEy^ said...

saspen nyer babe.. tber2... owg lak yg nebes.. hehehhehe

twinkle'lilis said...

wahhhh.suspen je sis ;')

congratz the team for the finals!

Elia Si Jejariruncing said...

k.ha:insyallah kak,thanks

Elia Si Jejariruncing said...

nana: tu la..kne duduk bincang elok2 ngn dia..hope outcomes dia baik la ye

Elia Si Jejariruncing said...

zana: nerbes ye..bby kn mmg pakar bt org nerbes2 ni


twinkle: thankss=)

natashacherahim said...

pilih yg terbaik ye dik..;D

Nur Farihin Nazahah Bt.Hasnan said...

Kak Elia : Apek xkan cari yg lain dah, sebab dah dapat Kak Elia yg cantik,baik dan sporting..Ngeh3..

Blog Widget by LinkWithin