Thanks For Viewing My Blog =)

Total Org Sekodeng

Food for fellow stalkers ;)

Sunday, December 19, 2010

OMG omg omg again!

omg.. ong.. OMG!! *pengsan*


korang tengok je la pic bwh ni...




:: from HANIS ZALIKHA's Twitter ::

pssst.. bf sy tu tak la tinggi sangat.. dia kata dia antara keeper terpendek kat Malaysia ni. betol ke? nasib dia kuat lompat. hehe.










::Comments from Hanis' latest entry on Khairul Fahmi::

retrived from: http://inibelogsaya.blogspot.com/2010/12/cinta-tanpa-restu.html

10 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

hehehehe...

AziniMZ said...

hye elia.. seronok bc ur blog.. teringat zaman bercinta dulu.. =)

stairways of heaven said...

haha..ad org tu da cuak tahap guling2..ngee..

natashacherahim said...

hahha...tibe2 je ade yg terkantoi ngumpat kat situ..

zureen said...

hahah! :P

Melati said...

heeeheee, comelll gila entry niii! =))

gadizIT said...

duyooo!
terer nye abe apex neh
hehe
abe apex wk2 uat neh..relax jew..
tp,kak ya lak y cuak(smpi guling2 bwh meje)*risau lah.
hehe
syg kak ya!

Nini Mohd said...

"Tapi kalau dah cinta & hati kau dah buat pilihan, offerlah Remy Ishak, Fahrin Ahmad, Khairul Fahmi (dan dan..) sekalipun, takleh go gak. Hati aku nak kahwin dengan orang yang aku cinta sahaja."

maksudnya dia taknak la ngan semua nama yg dia sebut tu. dia just nak lelaki yg dia cinta jer. and its certainly not all those guys,including your Apex. so, dont worry and dont think too much about it, ok. :)

Elia Si Jejariruncing said...

guyss.. dont take this entry so seriously.. i was just playing around..xamik ati sikit pon ngn entry hanis..i CLEARLY know what she meant. its just an entry

.::: Princess MOMOY :::. said...

pujaan ramai
tapi takpe apex seorang yang setia dear elia

"KATAK PURU boleh dimakan?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

Blog Widget by LinkWithin