Thanks For Viewing My Blog =)

Friday, December 24, 2010

200 Blog Mencari Harta Karun



Jawapan SOALAN 1 : Misz Nana


Jawapan SOALAN 2: CEKGU IMA , http://cikguiqlima.blogspot.com/2010/12/200-blog.html , 200 blog


Jawapan SOALAN 3 : MIZ FARAH, http://nottygirlz.blogspot.com/


Jawapan SOALAN 4: ikan keli segar, ikan keli berempah, ikan talapia berempah dan yang terbaru ikan keli salai, http://matkeli1000.blogspot.com/


Jawapan SOALAN 5 : 59 orang.


Pada pendapat saya Segmen 200 Blog Mencari Harta Karun dari Ben Ashaari ini sangat menarik-tertarik-ditarik dan mentertarikan diri saya untuk julung kalinya menyertai segmen ajuran Ben Ashaari ini. ianya menguji minda untuk berfikir, mengasah ketajaman mata, ketabahan hati menggodek setiap blog-blog sampai hampir juling mato den. tapi disebalik segmen yang menarik dan mencabar ni, saya dapat menambah kenalan dan meluaskan pengalaman serta pengetahuan setelah menjelajah ke serata blog! Dalam masa yang sama dapat mengeratkan tali silaturrahim antara bloggers. Sebelum ni kebanyakkan blogger hanya buat entry untuk dikongsi bersama pembaca. tapi segmen yang dicipta oleh Ben Ashaari jelas ada perbezaannya. ia menyatukan unsur keseronokkan, cabaran, dan juga terdapat unsur bantu membantu apabila dengan segmen ini, sedikit sebanyak dapat menaikkan trafic seseorang blogger itu. this is really something out of the ordinary. out of the box.


Akhir kata, i feel proud to have enter this kind of segment that is totally fun, creative and challenging. Thank you abg BEN ASHAARI!

4 comments:

Mr. Swift said...

Hey follow your blog!
Nanti jenguk blog saya pulak ok. :)

Latest Entri - http://negative46.blogspot.com/2010/12/siape-nak-tukar-linkbanner.html

Neena J said...

hey,
singgah dari contest..
tahniah :)

nur said...

tahniah ye..
nur dpt no 12
tambah follower sini ye

Aqila Borhan said...

follow blog cik elia :D

Blog Widget by LinkWithin